10 czerwca 2016 (piątek)

Wrocławski wydział Uniwersytetu SWPS zaprasza na Main Event

Main Event to coroczne spotkanie z Instytutem Grafiki Uniwersytetu SWPS. Jest to doskonała okazja, by poznać studia graficzne od praktycznej strony. W tegorocznym programie Main Event znajdą się warsztaty kompetencyjne, wykłady oraz dyskusje ze studentami i z pracownikami Instytutu Grafiki. Dodatkową atrakcją będzie wystawa prac z tegorocznych plenerów dydaktycznych, które odbyły się na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i w Międzygórzu w Sudetach. Main Event odbędzie się 10 czerwca 2016 r. na wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS.

Program

Wykład 10.00-11.30

  • Reklama wiodąca, czyli jak projektować, żeby zaskoczyć publiczność, dr Mariusz Wszołek, sala 126

Warsztaty 10.00-11.30

  • Po pierwsze nie zanudzaj. Łączenie tekstu z obrazem - czyli jak zaprojektować wystąpienie, Agata Blat, sala 115
  • Storyboarding w animacji, filmie i reklamie, Arkadiusz Wojnarowski, sala 120
  • O tym jak znikają produkty - service design thinking, dr Krzysztof Moszczyński, sala 125
  • Fotografia subwersywna. Świat biedy i pięknych zdjęć, dr Michał Jakubowicz, sala 43
  • Jak strawić surowe pliki cyfrowe? Dr Radosław Stelmaszczyk, sala 39
  • Eyetracking - czyli jak czytamy reklamy, dr Karolina Lachowska, sala 10

Warsztaty 11.45-13.15

  • Grafika a film, Arkadiusz Wojnarowski, sala 120
  • Myślenie dywergencyjne w procesach generowania pomysłów, Dawid Kowalczyk i Tomasz Szeligowski, sala 109
  • O tym jak znikają produkty - service design thinking, dr Krzysztof Moszczyński, sala 125
  • Eyetracking - czyli jak czytamy reklamy, dr Karolina Lachowska, sala 10
  • Zmiana świata przez design - design thinking, Anna Udała, sala 115
  • Animacja poklatkowa w reklamie, Łukasz Grynda, sala 119 - brak miejsc
  • Negocjacje win-win, czyli o relacjach interpersonalnych w pracy, Kamil Olender, sala 126

Warsztaty 13.30-15.00

  • Negocjacje win-win, czyli o relacjach interpersonalnych w pracy, Kamil Olender, sala 126
  • Fotografia subwersywna. Świat biedy i pięknych zdjęć, dr Michał Jakubowicz, sala 119
  • Myślenie dywergencyjne w procesach generowania pomysłów, Dawid Kowalczyk i Tomasz Szeligowski, sala 109
  • Niebezpieczne związki typografii, Małgorzata Ciesielska, sala 106
  • Style życia w reklamie, Zespół badawczy janKomunikant, sala 104
  • Bez okularów zobaczysz więcej - projektowanie komunikacji interkulturowej, dr Dorota Płuchowska, sala 125
  • Między strategią a kreacją - warsztat projektowania reklamy, Martyna Gliniecka, sala 111
  • Zmiana świata przez design - design thinking, Anna Udała, sala 115 - brak miejsc

Prezentacje

  • 17.00-17.45 - prezentacje prac studenckich "Plenery 2016"
  • 17.45-18.30 - prezentacje prac studenckich "Projektowanie z zamkniętymi oczami"
  • 18.30-19.00 - dyskusja

Wystawa 17.00-20.00

Wystawa / wernisaż / pokazy pracowni. Prowadzący: studenci i wykładowcy Instytutu Grafiki, sala 45, Galeria Instytutu Grafiki (hol główny)

Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w wydarzeniu, prosimy o wcześniejsze wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Wstęp wolny!

Termin przyjmowanie zgłoszeń upływa 8 czerwca br. lub wcześniej w przypadku wyczerpania limitów miejsc.


opublikowano: 2016-05-30
Komentarze
Polityka Prywatności