Main Event to coroczne spotkanie z Instytutem Grafiki Uniwersytetu SWPS. Jest to doskonała okazja, by poznać studia graficzne od praktycznej strony. W tegorocznym programie Main Event znajdą się warsztaty kompetencyjne, wykłady oraz dyskusje ze studentami i z pracownikami Instytutu Grafiki. Dodatkową atrakcją będzie wystawa prac z tegorocznych plenerów dydaktycznych, które odbyły się na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i w Międzygórzu w Sudetach. Main Event odbędzie się 10 czerwca 2016 r. na wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS.
Program
Wykład 10.00-11.30
Reklama wiodąca, czyli jak projektować, żeby zaskoczyć publiczność, dr Mariusz Wszołek, sala 126
Warsztaty 10.00-11.30
- Po pierwsze nie zanudzaj. Łączenie tekstu z obrazem - czyli jak zaprojektować wystąpienie, Agata Blat, sala 115
- Storyboarding w animacji, filmie i reklamie, Arkadiusz Wojnarowski, sala 120
- O tym jak znikają produkty - service design thinking, dr Krzysztof Moszczyński, sala 125
- Fotografia subwersywna. Świat biedy i pięknych zdjęć, dr Michał Jakubowicz, sala 43
- Jak strawić surowe pliki cyfrowe? Dr Radosław Stelmaszczyk, sala 39
- Eyetracking - czyli jak czytamy reklamy, dr Karolina Lachowska, sala 10
Warsztaty 11.45-13.15
- Grafika a film, Arkadiusz Wojnarowski, sala 120
- Myślenie dywergencyjne w procesach generowania pomysłów, Dawid Kowalczyk i Tomasz Szeligowski, sala 109
- O tym jak znikają produkty - service design thinking, dr Krzysztof Moszczyński, sala 125
- Eyetracking - czyli jak czytamy reklamy, dr Karolina Lachowska, sala 10
- Zmiana świata przez design - design thinking, Anna Udała, sala 115
- Animacja poklatkowa w reklamie, Łukasz Grynda, sala 119 - brak miejsc
- Negocjacje win-win, czyli o relacjach interpersonalnych w pracy, Kamil Olender, sala 126
Warsztaty 13.30-15.00
- Negocjacje win-win, czyli o relacjach interpersonalnych w pracy, Kamil Olender, sala 126
- Fotografia subwersywna. Świat biedy i pięknych zdjęć, dr Michał Jakubowicz, sala 119
- Myślenie dywergencyjne w procesach generowania pomysłów, Dawid Kowalczyk i Tomasz Szeligowski, sala 109
- Niebezpieczne związki typografii, Małgorzata Ciesielska, sala 106
- Style życia w reklamie, Zespół badawczy janKomunikant, sala 104
- Bez okularów zobaczysz więcej - projektowanie komunikacji interkulturowej, dr Dorota Płuchowska, sala 125
- Między strategią a kreacją - warsztat projektowania reklamy, Martyna Gliniecka, sala 111
- Zmiana świata przez design - design thinking, Anna Udała, sala 115 - brak miejsc
Prezentacje
- 17.00-17.45 - prezentacje prac studenckich "Plenery 2016"
- 17.45-18.30 - prezentacje prac studenckich "Projektowanie z zamkniętymi oczami"
- 18.30-19.00 - dyskusja
Wystawa 17.00-20.00
Wystawa / wernisaż / pokazy pracowni. Prowadzący: studenci i
wykładowcy Instytutu Grafiki, sala 45, Galeria Instytutu Grafiki (hol
główny)
Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w wydarzeniu, prosimy o wcześniejsze wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Wstęp wolny!
Termin przyjmowanie zgłoszeń upływa 8 czerwca br. lub wcześniej w przypadku wyczerpania limitów miejsc.