Szkolenie odbędzie się w dniach 27-28 kwietnia 2015 roku we Wrocławiu. Celem szkolenia jest poszerzenie umiejętności z zakresu komunikacji menedżerskiej, w szczególności rozwijanie umiejętności prowadzenia konkretnych rozmów z pracownikami (expose szefa, sesja informacji zwrotnych, rozmowa korygująca, oceniająca, motywująca, delegowanie).
Celem szczegółowym szkolenia jest:
W efekcie Uczestnicy będą wiedzieć:
Szkolenie ma charakter interaktywnego warsztatu, z dużą ilością ćwiczeń i przykładów praktycznych. Warsztaty będą polegały w dużym stopniu na odgrywaniu scenek i ról, symulowaniu różnych trudnych sytuacji i znajdowaniu optymalnych rozwiązań. Uczestnicy mają okazje dostrzegać własne błędy komunikacyjne.
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu będą wykorzystywane:
Menedżerowie każdego szczebla, osoby zarządzający zespołami w tym zespołami projektowymi, właściciele firm.
1. Komunikacja jako główne narzędzie pracy managera:
2. Każde słowo ma znaczenie:
− Metamodel językowy - dbałość o precyzję językową w codziennej komunikacji,
− Wzorce językowe i sposoby ich wykorzystania,
− 4Matt - jako narzędzie komunikacji konkretyzujące, ukierunkowujące na cel, odpowiadające na pytania i wątpliwości, zanim jeszcze zostaną zwerbalizowane,
− Parafraza, czyli o tym jak mówić językiem pracowników,
− Metafora, czyli zmiana sposobu myślenia, zmiana przekonań,
− Słowa klucze w komunikacji i ich wpływ na motywację pracowników,
− Praktykowanie aktywnego słuchania jako kluczowa umiejętność menedżerska,
− Udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych ukierunkowanych na cel,
− Zadawanie pytań ukierunkowujących na cel/rezultat.
Celem modułu jest pokazanie jak menedżer powinien w elegancki sposób wykorzystywać narzędzia i systemy językowe, aby komunikować się skuteczniej i efektywniej niż dotychczas, a także jak mówić klarownie i udzielać jasnych i zrozumiałych instrukcji, objaśnień i jak zadawać pytania tak, aby uzyskać maksimum niezbędnych informacji i uzyskać zaplanowane rezultaty.
3. Rozmowy menedżerskie na co dzień:
Celem modułu jest przedstawienie zasad sprawnej komunikacji menedżerskiej w rozmowach motywujących, sesjach informacji zwrotnych, rozmowach delegujących, rozmowach korygujących i oceniających. Zajmiemy się także kwestią wywieraniu wpływu na pracowników, tak aby ich skutecznie motywować i inspirować do działania i odnoszenia sukcesów, realizując przy tym zamierzone cele.
4. Przekazywanie pochwał i uznania:
Celem modułu jest wypracowanie i przećwiczenie w praktyce najlepszych sposobów wspierania zachowań i postaw, jakie promujemy w firmie.
5. Przekazywanie negatywnej informacji zwrotnej:
Celem modułu jest wypracowanie i przećwiczenie w praktyce skutecznych sposobów korygowania postaw i zachowań niepożądanych.
6. Komunikacja menedżerska w sytuacjach trudnych i konfliktowych oraz w procesie zmiany:
Celem modułu jest pokazanie i znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak i co komunikować w sytuacjach trudnych i konfliktowych, w sytuacji zmiany, aby osiągnąć zamierzone cele i nie dopuścić do potencjalnej eskalacji konfliktu/sytuacji trudnej?
Koszt uczestnictwa:
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Godziny zajęć: 9:30 - 16:30
Miejsce zajęć: Warszawa - własna sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP lub w hotelu w/w miast.
Informacje:
Anna Niedziółka
tel. (022) 208 28 45, fax (022) 211 20 90
anna.niedziolka@akademiamddp.pl
15 04 2015 - 16 04 2015 - Warszawa | Zgłoś się |
22 04 2015 - 23 04 2015 - Poznań | Zgłoś się |
27 04 2015 - 28 04 2015 - Wrocław | Zgłoś się |
21 05 2015 - 22 05 2015 - Warszawa | Zgłoś się |
18 06 2015 - 19 06 2015 - Wrocław | Zgłoś się |