5 czerwca 2012 r. we wrocławskiej SWPS odbędzie się konferencja naukowa przygotowana przez Instytut Grafiki SWPS oraz Zakład Corporate Identity i Public Relations SWPS. Wstęp wolny.
− W ramach main event, chcemy przybliżyć ideę pracy kreatywnej oraz naszą koncepcję dydaktyczną i jej rezultaty w postaci wystawy prac semestralnych naszych studentów i konferencji naukowej z udziałem projektantów, specjalistów od komunikacji i psychologii społecznej –uzupełnia prof. Michael Fleischer, kierownik Instytutu Grafiki SWPS.
9:00-11:30 − prof. Michael Fleischer, dr Michał Jakubowicz, Grzegorz Kaczmarek (s. 38 pracownia komputerowa)
12:00 | Otwarcie konferencji prof. Tomasz Zaleśkiewicz |
12:00-12:30 | Reklama dźwignią handlu prof. Michael Fleischer |
12:45-13:15 | Czy istnieje psychologia reklamy? prof. Dariusz Doliński |
13:30-14:00 | Przesyt generujący pustkę Jerzy Olek |
14:15-14:45 | Błędy w komunikowaniu zmian pracownikom Roman Rostek |
15:00-15:30 | Fotografia w designie i sztuce dr Michał Jakubowicz |
15:45-16:15 | Cyfry mają semantykę, a litery? Piotr Fąka |
16:30-17:00 | Projektowanie graficzne w komunikacji Małgorzata Stroka |
10:00-12:00 (s. 122) | Komunikacja społeczna prowadzący: dr Michał Grech |
10:00-12:00 (s. 123) | Praca kreatywna prowadzący: Koło Naukowe Web Design |
10:00-12:00 (s. 43 − studio fotograficzne) | Warsztaty fotograficzne prowadzący: Koło Naukowe Fotografii |
* na warsztaty obowiązują zapisy. Zgłoszenia od 1 kwietnia 2012 r. można przesłać przez stronę grafika.swps.pl. |
Prace semestralne dotyczą projektów realizowanych w ramach zajęć w Instytucie Grafiki SWPS: projektowanie stron www, reklama, grafika warsztatowa, metody druku, typografia.
17:15 − otwarcie wystawy prac wraz z prezentacją nowego narzędzia: galerii online.
Galeria będzie dostępna od dnia prezentacji na stronie: galeria.swps.pl.
Galeria będzie nowoczesnym portfolio dla najlepszych studentów, a w miarę rozwoju narzędzia będą tam prezentowane prace doświadczonych projektantów.
17:15-18:15 − wernisaż prac semestralnych