Wrocław promuje swoje uczelnie

Prawie 414 mln złotych wydało Biuro Promocji miasta Wrocławia na rozreklamowanie na terenie kraju wrocławskich uczelni od 15 kwietnia 2007 do 15 lipca tego roku. - To poważny zastrzyk finansowy, który bardzo wspiera własne działania promocyjne i reklamowe uczelni - mówi Joanna Pająk z Działu Promocji, Informacji i Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej.

I tak dla przykładu miasto wspomogło przeprowadzenie kampanii promocyjnej "Wrocław - Twoje klimaty" w Internecie i telewizji (portalowe listy do użytkowników sieci, reklamy, artykuły sponsorowane, konkursy, filmy reklamowe). Finansowało również m.in. wydanie przewodnika dla maturzystów, dotowało prezentację Wrocławia jako ośrodka uniwersyteckiego podczas spotkań dla maturzystów w całej Polsce oraz ufundowało reklamy w różnych czasopismach.

Pieniądze przeznaczono także na wielkoformatowe ekrany, billboardy i citylighty zlokalizowane w 17 miastach Polski oraz filmy reklamowe w pociągach. Wrocław jest czwartym, co do wielkości, miastem w Polsce, liczącym około 650 tys. mieszkańców. Według danych GUS w stolicy Dolnego Śląska działa 35 uczelni wyższych, z uniwersytetem i politechniką na czele, oferujących ponad 100 różnych kierunków studiów dla ok. 140 tys. studentów.(PAP)

ostatnia aktualizacja: 2008-07-23
Komentarze
Polityka Prywatności