Wrocław promuje swoje uczelnie
Prawie 414 mln złotych wydało Biuro Promocji miasta Wrocławia na rozreklamowanie na terenie kraju wrocławskich uczelni od 15 kwietnia 2007 do 15 lipca tego roku. - To poważny zastrzyk finansowy, który bardzo wspiera własne działania promocyjne i reklamowe uczelni - mówi Joanna Pająk z Działu Promocji, Informacji i Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej.
I tak dla przykładu miasto wspomogło przeprowadzenie kampanii
promocyjnej "Wrocław - Twoje klimaty" w Internecie i telewizji
(portalowe listy do użytkowników sieci, reklamy, artykuły
sponsorowane, konkursy, filmy reklamowe). Finansowało również
m.in. wydanie przewodnika dla maturzystów, dotowało prezentację
Wrocławia jako ośrodka uniwersyteckiego podczas spotkań dla
maturzystów w całej Polsce oraz ufundowało reklamy w różnych
czasopismach.
Pieniądze przeznaczono także na wielkoformatowe ekrany, billboardy
i citylighty zlokalizowane w 17 miastach Polski oraz filmy
reklamowe w pociągach.
Wrocław jest czwartym, co do wielkości, miastem w Polsce,
liczącym około 650 tys. mieszkańców. Według danych GUS w stolicy
Dolnego Śląska działa 35 uczelni wyższych, z uniwersytetem i
politechniką na czele, oferujących ponad 100 różnych kierunków
studiów dla ok. 140 tys. studentów.(PAP)
ostatnia aktualizacja: 2008-07-23