Praca dyplomowa z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej najlepsza!

Katarzyna Barczuk, absolwentka specjalności public relations w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, zwyciężyła w konkursie na najlepszą pracę dyplomową w dziedzinie marketingu, mediów i reklamy, organizowanym przez „Media & Marketing Polska”. W tym roku jury nagrodziło pracę dotyczącą zagadnienia product placementu w branży filmowej.

Zwycięska praca nosi tytuł „Tendencje w rozwoju product placement jako narzędzia wspierania marki w kinie amerykańskim, europejskim i polskim na przykładzie wybranych filmów” i powstała w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na specjalności public relations w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Promotorem zwycięskiej pracy był dr Marek Zimnak, kierownik Zakładu PR DSW.

- Wysyłając pracę na konkurs, miałam świadomość jego wysokiego poziomu i szczególnie nie liczyłam na wygraną. Teraz mam pewność, że ścieżka naukowa, którą obrałam, jest właściwa – cieszy się laureatka. Przyznana nagroda motywuje ją do dalszej pracy i utwierdza w przekonaniu, że obrała dobry kierunek rozwoju zawodowego. 

Do konkursu można było zgłosić prace z oceną co najmniej bardzo dobrą, obronione w ciągu 12 miesięcy poprzedzających termin nadsyłania prac. Katarzyna Barczuk od lat interesuje się kinem i zagadnieniami brandingu. Kiedy wybrała temat pracy magisterskiej, okazało się, że to zagadnienie nie zostało jeszcze dogłębnie zbadane na naszym rynku. 

Korzystała z zasobów berlińskiego Muzeum Filmów i zagranicznej literatury przedmiotu, dlatego praca nad zagadnieniem dawała jej dodatkową satysfakcję. Przygotowuje się do obrony pracy magisterskiej na kierunku dziennikarstwo radiowo-telewizyjne i myśli o kontynuowaniu nauki na studiach podyplomowych związanych z zarządzaniem. Nagrodę pieniężną za wygraną w konkursie (5 tys. zł) przeznaczy na kontynuowanie nauki i zasłużone wakacje.   

Nagroda wręczono  podczas uroczystej Gali Konkursu Golden Arrow. To jedno z najważniejszych wydarzeń w branży i jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingu bezpośredniego w Polsce. To już druga edycja ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę dyplomową.

W Jury konkursu zasiadali: prof. dr hab. Jan Garlicki (kierownik Zakładu Socjologii i Psychologii Polityki INP Uniwersytetu Warszawskiego, Centrum Badań Marketingowych „Indicator”), prof. dr hab. Wiesław Godzic (prorektor Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie), dr Tomasz Baran (GG Network, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego), dr Mariusz Trojanowski (Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) oraz Juliusz Donajski (prezes VFP Communications). 

Jury oceniło 19 prac, które wpłynęły na konkurs, w tym 14 prac licencjackich. Jury oceniało zawartość merytoryczną prac, ciekawą formę oraz nowatorskie ujęcie zagadnienia.

Szczegółowe informacje na 


opublikowano: 2012-07-02
Komentarze
Polityka Prywatności