Nie musisz być wyjątkowy

Ruszyła kampania wizerunkowa Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego. Główne działania promocyjne odbywać się będą w Internecie. W akcji biorą udział obecni studenci oraz absolwenci instytutu.

– Poprzez przedstawienie historii ludzi wywodzących się z Instytutu chcieliśmy pokazać, jakie możliwości rozwoju tworzy to miejsce – tłumaczy Michał Moskal, pracownik Microsoft Research, absolwent IIUWr.

– Zależy nam na tym żeby kandydaci na studia zobaczyli, że
dzięki poziomowi kształcenia i panującej tu atmosferze osoby związane z IIUWr zdobywają międzynarodowe nagrody, dostają się do największych firm na świecie, studiują na świetnych zagranicznych uczelniach, czy pracują w prestiżowych instytutach badawczych, rozwijając przy tym swoje pasje – dodaje.

ostatnia aktualizacja: 2011-05-20
Komentarze
Polityka Prywatności