
Zastosowanie psychologii w marketingu i PR to nowy kierunek studiów podyplomowych oferowanych przez Wydział Zamiejscowy SWPS we Wrocławiu. Pierwsze zajęcia już 28 lutego. To doskonała okazja, aby zgodnie z noworocznym postanowieniem zacząć naukę w nowym roku. Kierownikiem studium jest prof. Dariusz Doliński, znany psycholog społeczny, specjalista w dziedzinie psychologii reklamy. Rekrutacja trwa do 20 lutego.
Studia są
adresowane do pracowników agencji marketingowych i PR oraz pracowników działów zajmujących
się planowaniem i wdrażaniem strategii działań promocyjnych w małych i średnich
przedsiębiorstwach, korporacjach, instytucjach czy innych organizacjach.
Studia przekazują
praktyczne umiejętności z zakresu możliwości wykorzystania psychologii w
szeroko rozumianym marketingu i budowaniu wizerunku. Duży nacisk położony jest
na reklamę jako narzędzie łączące oba kierunki działań organizacji.
Program obejmuje
210 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i studiów przypadków,
warsztatów, treningów oraz ćwiczeń. Przedmioty pogrupowane są w następujące
bloki zajęciowe: praktyczna psychologia społeczna, badania marketingowe, psychologia
konsumenta, marketing, reklama i PR.
Kierownikiem studiów jest prof. dr hab. Dariusz Doliński, znany polski psycholog społeczny, autor licznych publikacji z dziedziny psychologicznych mechanizmów reklamy. Zajęcia poprowadzą pracownicy naukowi Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, praktycy marketingu i PR. Studia trwają 2 semestry. Koszt: 4780 zł (możliwość płatności ratalnej).