20 maja 2014 (wtorek), godz. 12:00
(Archiwum)

Brand Hero w social mediach – jak skutecznie budować zaangażowanie?

Dni Orange na Uniwersytecie Ekonomicznym

Zapraszamy na warsztaty organizowane w ramach Dnia Orange na Uniwersytecie Ekonomicznym: Brand Hero w social mediach – jak skutecznie budować zaangażowanie? Data: 20.05.2014 r. Godzina: 12:00 – 14:00. Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, sala 507 E (budynek E).

Jak naprawdę wygląda praca community managera? Czy social media to tylko Facebook? Jak przenieść do internetu popularnych bohaterów z telewizji? Jak brief zamienia się w strategię? Jak zdobyć i utrzymać dwa miliony Fanów? I czy trzeba mieć więcej Serca czy Rozumu, by zostać Królami Facebooka?

Do tego spora porcja praktycznych ćwiczeń i zadań, która przybliży jak się pracuje w agencji z dużą globalną marką.

W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Po co marce brand hero?
  • Jak zbudować strategię obecności w social mediach

§ Jakie są narzędzia social media, ich zasięgi i wykorzystanie

W drugiej części spotkania studenci będą mieli okazję wziąć udział
w ćwiczeniach:

§ Od briefu do strategii

§ Planowanie komunikacji

§ 4 zadania community managera

Jak radzić sobie z kryzysem w social media

Marta Soja - Brand Community Manager. Od 8 lat w agencjach digital. Z Sercem i Rozumem zdobyła na Facebooku 2 miliony Fanów. Pracowała dla marek Tchibo, Winiary, Tesco, Wyborowa, Hellena, Kubuś, Deutsche Bank, Eurobank, Amica, Ferro.

Mariusz Pełechaty - Strateg, wykładowca zarządzania marką na Uniwersytecie Wrocławskim oraz współpracownik m.in. Polskiego Ośrodka Naukowego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Londynie. Współautor książki "E-marketing w akcji. Jako Head
of Social Media w agencji reklamowej LemonSkyJWT przewodzi zespołowi odpowiedzialnemu za nagradzane w wielu konkursach działania w mediach społecznościowych m.in. dla takich marek jak Orange (Serce i Rozum), Tesco (Eksperci Tesco), Tymbark, Tiger czy Bols.

opublikowano: 2014-05-09
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności