Zapraszamy na warsztaty organizowane w ramach Dnia Orange na Uniwersytecie Ekonomicznym: Brand Hero w social mediach – jak skutecznie budować zaangażowanie? Data: 20.05.2014 r. Godzina: 12:00 – 14:00. Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, sala 507 E (budynek E).
Jak naprawdę wygląda praca community managera? Czy social media to tylko Facebook? Jak przenieść do internetu popularnych bohaterów z telewizji? Jak brief zamienia się w strategię? Jak zdobyć i utrzymać dwa miliony Fanów? I czy trzeba mieć więcej Serca czy Rozumu, by zostać Królami Facebooka?
Do tego spora porcja praktycznych ćwiczeń i zadań, która przybliży jak się pracuje w agencji z dużą globalną marką.W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzą się m.in.:
§ Jakie są narzędzia social media, ich zasięgi i wykorzystanie
W drugiej części spotkania studenci będą mieli okazję wziąć udział
w ćwiczeniach:
§ Od briefu do strategii
§ Planowanie komunikacji
§ 4 zadania community managera
Jak radzić sobie z kryzysem w social media
Marta Soja - Brand Community Manager. Od 8 lat w agencjach digital. Z Sercem i Rozumem zdobyła na Facebooku 2 miliony Fanów. Pracowała dla marek Tchibo, Winiary, Tesco, Wyborowa, Hellena, Kubuś, Deutsche Bank, Eurobank, Amica, Ferro.
Mariusz Pełechaty - Strateg, wykładowca zarządzania marką na Uniwersytecie Wrocławskim oraz współpracownik m.in. Polskiego Ośrodka Naukowego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Londynie. Współautor książki "E-marketing w akcji. Jako Head