WIZUALIA 2007 pod hasłem „u nas reklama puszcza się na ostro”, będą poświęcone fenomenowi emocjonalnego wpływu reklamy, usłyszcie o widokach na przyszłość, burzeniu konwencji, kontrowersjach i tabu w reklamach.
Skończymy z tabu! Wreszcie będziecie mogli zapomnieć o utartych ścieżkach i nieustanne powtarzanych schematach, bo u nas reklama puszcza się na ostro i to aż przez 3 dni ! W programie między innymi pokaz filmów reklamowych, które Was zaszokują, rozbawią lub obrzydzą, ale na pewno nie pozostawią Was obojętnymi! Wszystko to w kinie Warszawa trzeciego dnia festiwalu.
O reklamie będzie na ostro również w czasie wykładów i warsztatów prowadzonych przez gości z agencji reklamowych oraz uczelni z całej Polski – m.in. Kot Przybora & Iwo Zaniewski, Artur Waczko, Sławomir Wojtkowski, Anetta Prajzner, Aldona Mioduszewska. Więcej pikantnych szczegółów na stronie www.wizualia.pl oraz www.fokus.naostro.net .