Trwa rekrutacja na podyplomowe z marketingu i PR

Zastosowanie psychologii w marketingu i PR to nowy kierunek studiów podyplomowych oferowanych przez Wydział Zamiejscowy SWPS we Wrocławiu. Pierwsze zajęcia już 28 lutego. To doskonała okazja, aby zgodnie z noworocznym postanowieniem zacząć naukę w nowym roku. Kierownikiem studium jest prof. Dariusz Doliński, znany psycholog społeczny, specjalista w dziedzinie psychologii reklamy. Rekrutacja trwa do 20 lutego.

Studia są adresowane do pracowników agencji marketingowych i PR oraz pracowników działów zajmujących się planowaniem i wdrażaniem strategii działań promocyjnych w małych i średnich przedsiębiorstwach, korporacjach, instytucjach czy innych organizacjach.

 

Studia przekazują praktyczne umiejętności z zakresu możliwości wykorzystania psychologii w szeroko rozumianym marketingu i budowaniu wizerunku. Duży nacisk położony jest na reklamę jako narzędzie łączące oba kierunki działań organizacji.

 

Program obejmuje 210 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i studiów przypadków, warsztatów, treningów oraz ćwiczeń. Przedmioty pogrupowane są w następujące bloki zajęciowe: praktyczna psychologia społeczna, badania marketingowe, psychologia konsumenta, marketing, reklama i PR.

 

Kierownikiem studiów jest prof. dr hab. Dariusz Doliński, znany polski psycholog społeczny, autor licznych publikacji z dziedziny psychologicznych mechanizmów reklamy. Zajęcia poprowadzą pracownicy naukowi Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, praktycy marketingu i PR. Studia trwają 2 semestry. Koszt: 4780 zł (możliwość płatności ratalnej).


Więcej

 


ostatnia aktualizacja: 2016-09-02
Komentarze
Polityka Prywatności