ISO 9001 w WSB we Wrocławiu

Dział: Wrocław

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu opracowała i wdrożyła System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008. Wdrożenie tego systemu gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług edukacyjnych.

- Jesteśmy partnerami w rozwoju kariery zawodowej studentów. Dążymy do realizacji zadań w atmosferze wzajemnej życzliwości, budowania partnerstwa pomiędzy studentami, nauczycielami akademickimi i pracownikami oraz interesariuszami zewnętrznymi, ale przede wszystkim dążymy do spełniania aktualnych i przyszłych oczekiwań studentów w zakresie usług edukacyjnych. Chcemy być regionalnym liderem w kształceniu studentów łączących naukę i pracę - dr Marek Natalli, Kanclerz WSB we Wrocławiu.

System Zarządzania Jakością w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu jest zgodny z wymaganiami normy EN-PN ISO 9001:2009 i obejmuje realizację usług edukacyjnych na studiach I i II stopnia, studiach podyplomowych, MBA oraz szkoleniach. Zgodność Systemu Zarządzania Jakością z wymaganiami normy ISO 9001 potwierdzona została certyfikatami CSQ oraz IQNet wydanymi przez Jednostkę Certyfikującą IMQ.

Co to w praktyce oznacza dla studentów? W skrócie, najwyższe standardy i nowoczesne podejście do procesu nauczania. WSB we Wrocławiu stawia na politykę jakości, co przejawia się m.in. w stałym doskonaleniu oferty edukacyjnej, która jest systematycznie dostosowywana do oczekiwań studentów i aktualnych trendów na rynku pracy. Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu systematycznie doskonali metody dydaktyczne w celu poprawy efektów kształcenia, szkoli pracowników naukowo-dydaktycznych oraz administracyjnych, żeby podnieść jakość pracy i satysfakcję studentów. Uczelnia w ramach podnoszenia jakości rozwija także współpracę międzynarodową w zakresie badań naukowych oraz wymiany zagranicznej pracowników i studentów.

- Zadowolenie studentów, pracowników oraz interesariuszy jest miarą naszego sukcesu. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością oraz wszystkich obszarów działalności mających wpływ na jakość świadczonych usług zgodnie z koncepcją Total Quality Management (TQM) - mówi dr Marek Natalli, Kanclerz WSB we Wrocławiu.


data ostatniej modyfikacji: 2014-11-03 10:03:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności